Скандал у "ПриватБанку": ветерану, який втратив усі кінцівки, відмовили у видачі картки - Деталі | Експрес онлайн
Банк, як стверджується, не зміг випустити картку через особливості технічного процесу: особа повинна зробити фотографію з карткою в руках. Інші методи не допускаються. Голова Національного банку України вибачився перед захисником і пообіцяв особисто доставити картку.
У Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки під час війни, не зміг відновити банківську картку, бо не мав змоги тримати її в руках для підтвердження. Про неприпустиму ситуацію у Facebook розповіла військовослужбовиця Третього армійського корпусу Збройних сил України та керівниця Патронатної служби Олена Толкачова.
Військова жінка висловила незадоволення тим, що під час отримання банківської картки військовому відмовили, оскільки у нього відсутні руки.
"Двадцятирічний військовий. Він почав свою службу в 18 років. Під час бойових дій в Ізюмському районі на Харківщині втратив усі кінцівки через серйозні травми. Високі ампутації. Проте залишається ідейним та сильним духом," - повідомила військова у Facebook.
За її словами, медичний куратор Патронатної служби "Янголи" доставила ветерана до відділення ПриватБанку для відновлення картки, на яку повинні надійти державні виплати. Телефон військового з картками був втрачений під час бойових дій.
"Менеджер у відділенні на проспекті Берестейському, 27-А дістає готову картку і каже: візьміть її в руки і потримайте біля обличчя для фото. У людини немає рук. Немає рук - немає картки. Тримати картку іншій людині "не можна". Єдина "альтернатива" від банку - оформити довіреність і видати картку на ім'я медичного куратора", - зазначила військова.
Данило Гетманцев, який очолює комітет Верховної Ради з фінансових, податкових і митних питань, прокоментував цю ситуацію.
Вражаюча, хоча й гнітюча ілюстрація того, як деякі банкіри сприймають свою професію та свою роль у суспільстві. Холодне ставлення зарозумілого чиновника з комфортного офісу, який ставить інструкції вище за людські почуття, є неприйнятним. Ми не можемо залишатися байдужими до такого ставлення. (...)
Найгірше те, що куратор зверталася до гарячої лінії Національного банку, але там "не змогли нічим допомогти". Це соромно. Вчора я спілкувався з керівництвом НБУ, і це неподобство буде виправлено. Але скільки ще існує подібних, хоч і не настільки очевидних, випадків? Будь-яке державне регулювання, включаючи банківський сектор, повинно діяти за чіткими інструкціями, але при цьому інтереси людей мають бути на першому місці, — написав Гетманцев у Facebook.
Голова Національного банку України Андрій Пишний та "ПриватБанк" вибачилися перед ветераном без рук за відмову видати картку.
"Я з болем прочитав цей допис. Не можу збагнути про що і чим думали в банку. Але точно знаю, що так не має бути. І так не буде! Не буде! Висновки будуть, реакція буде, а подібного - не буде. Я доставлю картку особисто разом із вибаченням від усіх нас", - написав Пишний у Facebook з репостом допису військовослужбовиці Третього армійського корпусу Збройних сил України.
"ПриватБанк" також в коментарях до допису військової зазначив, що наразі зʼясовує всі подробиці інциденту та особисто забезпечить доставку карт.
"Добрий вечір. Ситуація з неналежним обслуговуванням ветерана в Києві є абсолютно неприйнятною. Ми вже розслідуємо, як це могло трапитися, і особисто організуємо доставку всіх необхідних карток. Нам дуже прикро, що таке сталося, і ми проведемо внутрішній аналіз, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому", - зазначив менеджер банку.