Новини міста Харків та Харківської області

Громадяни України зобов’язані здійснити повторну реєстрацію своїх прав на нерухомість у новому державному реєстрі.

Інформація з Реєстру прав власності на нерухоме майно не була автоматично перенесена до нового Державного реєстру прав. Особи, які отримали право власності до 2013 року, повинні самостійно внести свої дані до нового реєстру.

Цю інформацію надає Міністерство юстиції України.

Отже, якщо право власності вже внесено до Реєстру прав власності на нерухомість, його необхідно тепер зареєструвати в Державному реєстрі прав.

Міністерство рекомендує звернутися до державного реєстратора в Центрі надання адміністративних послуг або до нотаріуса, які діють у регіоні, де знаходиться нерухомість. Перед цим слід заздалегідь підготувати документи, що підтверджують право власності, такі як свідоцтво про право власності, угода купівлі-продажу та інші відповідні документи.

"У випадку, якщо майно знаходиться на території АР Крим, а також у Донецькій, Сумській, Дніпропетровській, Запорізькій, Луганській, Миколаївській, Харківській, Херсонській областях або в Севастополі, ви маєте можливість звернутися до будь-якого державного реєстратора або нотаріуса в Україні", - йдеться у повідомленні.

13 жовтня таку ж можливість отримають і власники нерухомості в Чернігівській області, повідомляє Міністерство юстиції.

Заявку можна подати також в режимі онлайн через платформу "Дія", за винятком міста Київ, а також Луганської та Донецької областей.

Якщо право власності набуте до 2013 року, його державна реєстрація є безоплатною.

Также обратите внимание на:

Нові податки, Defence City та перевірки Держпраці: що чекає на українців у жовтні

Пропонуємо нагадати:

Раніше на порталі "Дія" відновили автоматичне відкриття ФОП. До того Україна зазнала наймасштабнішої кібератаки на державні реєстри за останній час.

У першій половині 2025 року власники та орендарі земельних ділянок внесли до місцевих бюджетів 21,28 мільярда гривень за користування землею.

Читайте також