РЖД в полум'ї

Станцію Арчеда було піддано атаці, в результаті якої також постраждали тягова підстанція та контактна мережа. Весь південний регіон Росії охоплений вогнем — від Адлера до залізничних вузлів на півночі.
Це вже одинадцята атака, основними цілями якої стали тягові підстанції: Котельниково, Новочеркаськ, Піщанокопське, Тимашевськ та інші.
Уся ця інфраструктура: трансформатори, перетворювачі, акумулятори -- вразлива, дорога (наприклад, у модернізацію ділянки Котельниково -- Кримська далекого 2013 року вклали 750 млн рублів). Ремонтувати її довго, часто до пів року, коли буде готовий новий трансформатор.
Під натиском -- південна магістраль РЖД: з'єднання з ключовими портами Причорноморського регіону (Тамань, порт Кавказ, Новоросійськ, Туапсе, Ростов) обходячи вузлову станцію в Краснодарі. Обмежене місце або через Тимашевськ, або через Тихорецьк -- обидва залізничні вузли зазнали атак.
У минулому році залізнична система супротивника перевезла на цій ділянці 275 мільйонів тонн вантажів, що є найбільшим показником серед усіх регіонів.
Зерно і нафта -- найкоротший маршрут через Суец і далі. Природно, не лише зерно, а й паливно-мастильні матеріали й запчастини для збирання врожаю, добрива, насіннєвий матеріал, прекурсори для вибухівки, імпорт із країн Закавказзя.
Крім того, організація транспортних шляхів для постачання на передову та в окуповані райони є важливою складовою: військова та цивільна логістика в Луганській і Донецькій областях значно залежить від залізничного сполучення.
Плюс Грузія: обхід санкцій через її порти, електроніка, "казахський ліс" -- оце все.
Плюс лендліз із Ірану: снаряди, компоненти до баражувальних боєприпасів. А ще гілка до Приморсько-Ахтарська, куди щоночі везуть "шахеди" бити по Україні.
Чому це відбувається саме тепер? По-перше, це збігається з атакою, принаймні, на чотири нафтопереробні заводи — високий попит на паливо під час жнив та літнього сезону підтримує ціни на високому рівні.
За інформацією ЗМІ, після дронових атак Рязанський нафтопереробний завод зменшив обсяги переробки вдвічі, а Новокуйбишевський НПЗ припинив свою діяльність.
Зараз, коли Трамп почав митами змушувати Індію не купувати російські енергоносії, залишаться надлишки сирої нафти, її перекидатимуть залізницею на НПЗ, а потім у порти.
Тому росіянам не потрібна електризація. Вони ж через уста Медведєва погрожували Сполученим Штатам і стверджували, що всі цілі спеціальної воєнної операції будуть досягнуті.
Зображення: представник окупантів Дмитро Медвєдєв.
По-друге, противник активізувався на кількох фронтах: здійснені спроби атакувати Гоптівку в Харківській області; відбувається штурм кількох західних районів Часового Яру; малі групи просуваються у напрямку Покровська; наші позиції під Сіверськом були підтягнуті майже до межі міста; також зафіксовано дві спроби проникнення під Малу Токмачку на Запорізькому напрямку.
Літня кампанія у повному розпалі й поглинає запаси, накопичені ворогом.
Усі поставки залежать від залізничного транспорту, тому необхідно відмовитися від електрифікації, порушити графік, перевести все на тепловози та збільшити витрати на ремонти на сотні мільйонів, замість того, щоб підтримувати їх у робочому стані.
Сировина для заводів, боєприпаси і паливо для фронту будуть затримані, а сортувальні станції переповнені необробленою нафтою та зерном.
У серпні Росія може зіткнутися з нестачею бензину.
Якось так складаються обставини. Обсяги перевалки зерна знизилися на 50 %, тоді як загальний показник з січня по квітень зменшився на 5,5 %. Ймовірно, ця цифра продовжить зростати.
--0000
Найбільші виробники автомобілів перейшли на чотириденний робочий тиждень; РФ цього року очікує "компактний врожай"; пошта РФ наростила збитки до 10 мільярдів рублів -- немає сфери, де у Кремля не було б рецесії.
Ці труднощі ворога варто підкріплювати, і з огляду на те, що Москва має значну залежність від РЖД, мета стає зрозумілою.
Крім того, ми модернізуємо систему протиповітряної оборони, включаючи зенітно-ракетні установки та радіолокаційні станції.
То нафтовий термінал в Адлері, то найбільший виробник АСУ для ПКС, то Приморсько-Ахтарський аеродром, то мережа тягових підстанцій.
Декілька мільярдів було витрачено на ремонти, ще стільки ж на мобільні підрозділи та системи протиповітряної оборони. Частина коштів була втрачена через простої, штрафи та невиконання контрактів.
Саме так курочка клює по зернятку, як любить казати один великий дзюдоїст -- чоловік, котрому просто захотілося двіжухи.