Новини міста Харків та Харківської області

Чи курсуватиме київський транспорт під час повітряних тривог: розкрито можливі варіанти.

Керівник КМВА поділився інформацією про майбутню зустріч з активістами та запевнив, що будуть введені додаткові зупинки поблизу укриттів.

У Києві обговорюють важливе питання, яке стосується функціонування громадського транспорту під час повітряних тривог. Це місто стало єдиним в Україні, де транспортна система припиняє свою діяльність під час російських обстрілів.

Протягом майже трьох років війни жителі столиці неодноразово ініціювали петиції, вимагаючи скасування цього рішення. Під час повітряної тривоги перейти з лівого берега на правий стає практично неможливо, за винятком випадків, коли доводиться викликати таксі за непомірну ціну. На жаль, усі ці звернення громадян отримали від міської влади відмову, з аргументацією, що безпекова ситуація не дозволяє реалізувати такі зміни.

Новий очільник КМВА Тимур Ткаченко у перші дні після свого призначення заявив, що робота громадського транспорту під час тривог - викликає найбільше дискусій у коментарях та повідомленнях киян. Керівник військової адміністрації пообіцяв, що місто повернеться до розгляду цього питання, а пізніше заявив, що навіть вже напрацьовують певні варіанти.

ТСН.ua звернувся до начальника КМВА, щоб дізнатися, які саме варіанти маються на увазі.

Які існують альтернативні рішення для організації транспорту в умовах повітряної тривоги?

Насамперед, ми займаємося розробкою можливих рішень щодо цього питання. Незважаючи на наше бажання активізувати наземний транспорт, ми повинні усвідомлювати всі ризики, пов'язані з безпекою. Важливо зазначити, що Київ та його мешканці завжди були і залишаються основною мішенню для терористичних атак з боку агресора. Для КМВА забезпечення безпеки та життя громадян є найголовнішим завданням.

Разом з цим, ми усвідомлюємо значення економічного аспекту даного питання. Також враховуємо психологічний та емоційний стан людей, які не мають можливості своєчасно дістатися до роботи чи навчальних закладів. Однак, поспішні та необдумані рішення можуть призвести до серйозних наслідків, які ворог може використати для залякування населення.

Для повного врахування аспектів безпеки я звернувся до Державної служби з надзвичайних ситуацій та військових з метою отримання відповідних рекомендацій. Окрім того, Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації та комунальне підприємство "Київський метрополітен" поділяться своїм баченням вирішення цієї проблеми.

Ми також розуміємо, що важливо залучити жителів столиці до обговорення, оскільки тема транспорту є актуальною для всіх киян. Я планую організувати зустріч із громадськими організаціями та активістами, які ініціювали петиції з цього питання. Це буде відверта дискусія. Крім того, слід зазначити, що всі рішення повинні базуватися на об'єктивній оцінці ризиків.

Щонайменше, КМВА має бачення щодо змін у забезпеченні руху, але з посиленими заходами безпеки: визначити маршрути з додатковими зупинками біля укриттів, зведення модульних укриттів за зразком Харкова, Херсона, Дніпра. Також ступінь обмежень руху може залежати від типу загрози.

Зауважу, що кінцеве рішення буде прийнято на Раді оборони Києва, враховуючи усі аспекти загроз та можливих заходів протидії.

Які існують можливості для функціонування метрополітену під час оголошення повітряної тривоги?

Сьогодні існує два ключових аспекти функціонування метрополітену під час тривог. По-перше, це пересування за маршрутом через мости через Дніпро. По-друге, це функціонування наземних станцій. Додатково виникає питання використання вестибюлів станцій громадянами як тимчасових укриттів. Це вимагає розробки окремого комплексного підходу.

Щодо перспектив відновлення транспортного сполучення: на даний момент ми вивчаємо досвід Укрзалізниці, яка впровадила необхідні заходи безпеки, що дозволяють підтримувати стабільний рух. Щодо мостів через Дніпро, ми покладаємося на рекомендації військових. Існують аспекти, про які я не можу розголошувати публічно.

- Міська електричка працює під час тривоги, можливо так має бути і з метрополітеном?

Вирішення питання щодо графіку роботи міської електрички знаходиться в компетенції Укрзалізниці. Варто зазначити, що частота руху електричок значно відрізняється від завантаженості потягів метро. Чи можемо ми передбачити, що спаде на думку керівникам армії агресора? Ми врахуємо досвід Укрзалізниці, але при цьому будемо керуватися реальними прогнозами та моделями, які розробляють спеціалізовані організації.

Безумовно, функціонування міської електрички виступає важливим аргументом на підтримку відновлення повноцінної роботи метрополітену в умовах тривог. Проте слід також враховувати всі аспекти цієї ситуації.

Нагадаємо, що раніше ТСН.ua інформував про те, як неповнолітні "мажори" викликали резонансну ситуацію в центрі Києва: з'ясувалися їхні родинні зв’язки.

Ознайомтеся також з:

У Києві помітили російський прапор та солдатів: що відбувається

Скандал у Києві: землю ботсаду Гришка хочуть забудувати - що відомо

Читайте також